Copywriting to dla mnie tylko nazwa. Specjalizuję się w tworzeniu treści, a treści przenikają każdą sferę naszego życia: komunikację, marketing, sprzedaż, biznes czy budowanie relacji. Właśnie dlatego proponuję wszechstronny i różnorodny zakres wsparcia: od pisania powieści fabularnych, przez opracowywanie strategii marketingowych, aż po pozycjonowanie stron. Sprawdź, jak mogę Ci pomóc.
Nie łudzę się, że moja oferta zadowoli wszystkich. To normalne, że zawsze znajdzie się ktoś, kto nie znajdzie tutaj usługi, której szuka. Jestem jednak otwarty, aby pomagać każdemu – w zakresie moich kompetencji. Oprócz więc pisania artykułów i poradników, treści na strony czy pozycjonowania, zajmuję się również tworzeniem:
Tekstów reklamowych i sprzedażowych
Newsletterów i e-mail marketingiem
Postów w mediach społecznościowych
Informacji i komunikatów prasowych
Strategią, researchem i analizą rynku
Redakcją i edycją treści.
Wiesz, że opiekuję się także kampaniami Google Ads, a nawet zdarzyło mi się stworzyć skuteczne i proste strony internetowe bez kodowania?
Jestem elastyczny. Lubię wyzwania. Mam swoje specjalizacje (zwłaszcza pisanie artykułów i książek oraz rozwijanie stron internetowych), ale cenię sobie wszechstronność. Nie bój się więc pisać i pytać. Naprawdę z przyjemnością dowiem się, jakiej pomocy szukasz i co chcesz osiągnąć. Być może będę mógł Cię wesprzeć? Być może będę mógł doradzić? A może znam rozwiązanie Twoich problemów, mam pomysł na realizację tego celu albo wiem, kto Ci pomoże? Pisząc do mnie wiadomość, nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać.
Lubię słuchać historii. Przedstaw mi swoją i napisz w wiadomości, czego potrzebujesz. Z przyjemnością Cię wysłucham, odpowiem na Twoje pytania, zasugeruję najlepsze rozwiązanie, a jeśli będziesz zainteresowany – przedstawię i ustalimy wspólną wizję naszej współpracy. To chyba uczciwa propozycja, prawda?
Pisaniem zajmuję się od dziecka. Copywritingiem – od ponad 7 lat. Uczestniczyłem w setkach projektów, ale wciąż ekscytuje mnie myśl o kolejnych. Uwielbiam bawić się słowami. Jako człowiek używam ich, aby wyrażać siebie. Jako copywriter – robię z nich użytek dla moich klientów, którzy chcą z sukcesem budować firmy i marki w Internecie.