Oryginalne logo Tomasz Bruch Copywriting

Treści do sklepu internetowego – liczy się pierwsze wrażenie

Masz kilka sekund, aby zwrócić uwagę klienta i przekonać go, żeby wybrał Twoje produkty lub usługi. Jak to zrobisz? Co mu pokażesz? Jaką historię opowiesz? Jakie emocje chcesz wywołać? Jeśli zepsujesz „pierwsze wrażenie”, stracisz klienta na zawsze. Możesz pozwolić sobie na takie ryzyko? Pomogę Ci wykorzystać tę szansę i zamienić „potencjalnego klienta” w „stałego bywalca Twojego sklepu”.

Sprawdźmy, jak mogę Ci pomóc!

Tło nagłówka dla usługi - Treści do sklepu internetowego i treści e-commerce

Dobre treści opowiadają HISTORIĘ i wywołują EMOCJE. Co mówi Twój sklep internetowy?

Chcesz zarabiać na sprzedaży produktów lub usług? Jestem od tego, aby Ci w tym pomóc. Wypełniam sklepy internetowe skutecznymi hasłami, komunikatami i treściami, które przemawiają do klientów, pozycjonują stronę w Google i budują Twoją pozycję w branży. 

 

Tworzę kreatywne i unikalne opisy (np. produktów, usług, kategorii, kolekcji), przygotowuję poradniki i artykuły blogowe, a także dbam o spójną komunikację oraz wizerunek Twojej marki w Internecie. W rezultacie łatwiej docierasz do klientów i zwiększasz sprzedaż. Zobacz, w jaki sposób mogę zadbać o Twój sklep internetowy!

Skontaktuj się ze mną!

Treści do sklepu internetowego - opisy produktów i usług
Białe logo Tomasza Brucha Copywritera

Nie wybieraj copywritingu w ciemno. Zobacz moje portfolio!

Przekonaj się, jak skuteczny może być copywriting SEO w realizowaniu celów, budowaniu marki i rozwijaniu strony. Realne efekty i teksty, które działają – sprawdź moje dotychczasowe realizacje!

Zobacz portfolio!

Treści to autentyczna komunikacja

Mów językiem klientów i odpowiedz na ich potrzeby

Artykuły i poradniki

Nawet nie wiesz, ile korzyści daje dobrze prowadzony blog sklepu internetowego. Więcej klientów znajduje Twój sklep w Google (nie musisz inwestować w płatną reklamę), budujesz zaufanie i wizerunek eksperta, klienci chętniej wracają i więcej kupują, i wyróżniasz się na tle konkurencji. Dobrze napisane artykuły i poradniki to darmowa reklama. Pokażę Ci, jak to zrobić!

Cena zależy od rodzaju artykułu

Opisy produktów i usług

Tworzę opisy produktów i usług, który zainteresują Twoich klientów. Wykorzystuję kreatywne sposoby kreacji, język korzyści i perswazyjne formy komunikacji, aby realizować cele, które wspólnie ustalimy. Użyję również umiejętności w zakresie SEO, aby wypozycjonować Twoje produkty lub usługi w Google, rozbudować ruch organiczny i zwiększyć sprzedaż.

Od 30 zł*

Opisy kategorii i kolekcji

Otrzymujesz wszystko, co wymieniłem w ofercie tworzenia opisów produktów i usług. Uwzględnię również specyfikę, jaką mają opisy danych kategorii i kolekcji. W ten sposób wypromujesz nie tylko konkretny produkt, ale całą kategorię i kolekcję.  Dzieki temu zainteresuję klientów ofertą, a Twój sklep zyska szansę na wyższą pozycję w Google i większy zysk.

Od 35 zł*

Inne treści e-commerce

Sklep internetowy to nie tylko produkty i usługi, ale również wiele innych obszarów, takich jak: prezentacja marki, newslettery, kampanie sprzedażowe, dokumenty wewnętrzne, komunikacja z klientami czy spójne strategie marketingowe. Jeżeli potrzebujesz tego typu treści (lub innych!) i chcesz, aby Twój sklep działał jeszcze lepiej, z chęcią Ci pomogę.

Cena zależy od wybranej usługi

* Podane kwoty są cenami netto za tekst o objętości 1000 znaków ze spacjami. Większość opisów, które tworzę dla klientów, mają około 1500 - 2000 znaków ze spacjami. Oczywiście, jeśli zdecydujesz się na konkretną ofertę, wszystko ustalimy indywidualnie. Ostateczna cena będzie zależeć nie tylko od długości opisów, ale również ich specyfiki, Twoich potrzeb, a także ilości opisów, które zamówisz. Im więcej, tym niższa cena. Wystawiam faktury VAT!

Białe logo Tomasza Brucha copywritera

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Chcesz poznać więcej szczegółów?

Napisz do mnie wiadomość i powiedz, czego konkretnie potrzebujesz. Z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania i ustalimy indywidualne warunki naszej współpracy.

Napisz do mnie!

Tomasz Bruch – Copywriter SEO

Pisaniem zajmuję się od dziecka. Copywritingiem – od ponad 7 lat. Uczestniczyłem w setkach projektów, ale wciąż ekscytuje mnie myśl o kolejnych. Uwielbiam bawić się słowami. Jako człowiek używam ich, aby wyrażać siebie. Jako copywriter – robię z nich użytek dla moich klientów, którzy chcą z sukcesem budować firmy i marki w Internecie.