Wiele stron i sklepów to „wymarłe miejsca”, które zapomniały, jak ważna jest treść i rozmowa. Właśnie do tego służy blog. Artykuły i poradniki są komunikacyjnym pomostem pomiędzy marką (osobistą lub firmową) a odbiorcami: edukują, informują, prezentują ofertę, przekazują wartość i budują zaufanie. Pomogę Ci stworzyć miejsce w Internecie, które będzie tętniło życiem.
Era blogów nie przeminęła, tylko ewoluowała. I bardzo dobrze! Tworzenie artykułów tylko „pod SEO”, jest karykaturą pisania. Znasz to uczucie, gdy chcesz dowiedzieć się, kiedy jest niedziela handlowa, ale zanim poznasz odpowiedź, musisz „przekopać się” przez bezużyteczną treść? Na szczęście to się zmienia. Czasy cwaniaków, którzy pisali tandetne teksty, sztucznie wypełnione frazami kluczowymi, dobiegają końca. Artykuły i poradniki zaczynają pełnić funkcję, do której zostały stworzone: jako narzędzie komunikacji z odbiorcami, przekazywania wiedzy, pozycjonowania strony i budowania marki (osobistej lub firmowej) w Internecie.
Blog jest darmowym napędem strony i sklepu internetowego. Rzetelnie napisany poradnik, pracuje na Twoją pozycję przez wiele miesięcy (np. generuje ruch organiczny, przyciąga nowych klientów, edukuje, buduje wizerunek i zaufanie, promuje ofertę). Ponadto jeden artykuł możesz zamienić w kilka postów w social mediach. Skuteczny artykuł realizuje wiele różnych celów: biznesowych, sprzedażowych, wizerunkowych czy komunikacyjnych. Pokażę Ci, jak wykorzystać prawdziwy potencjał bloga.
Przekonaj się, jak skuteczny może być copywriting SEO w realizowaniu celów, budowaniu marki i rozwijaniu strony. Realne efekty i teksty, które działają – sprawdź moje dotychczasowe realizacje!
Większość artykułów i poradników, które napisałem dla moich klientów, wyceniłem właśnie w tym przedziale. To orientacyjna kwota. Na ostateczną cenę wpływa m.in.: długość, złożoność tematu oraz przeznaczanie i charakter treści.
od 175 zł do 300 zł netto
Podana liczba dotyczy znaków ze spacjami. Dla porównania standardowa strona A4 zawiera około 2700 znaków ze spacjami. Od długości tekstu o wiele ważniejsza jest jednak wartość, merytoryka oraz realizacja założonych celów.
od 7000 do 12000 zzs
Niektóre artykuły tworzę w ciągu jednego poranka. Inne wymagają kilku popołudni. Czas pracy obejmuje nie tylko pisanie, ale również research, zdobywanie materiałów, analiza rynku, dobór fraz kluczowych i wiele innych czynników.
od 1 do 4 dni roboczych
Taką częstotliwość wybiera większość moich klientów. Osobiście rekomenduję publikację 1-2 artykułów w tygodniu. Więcej nie znaczy lepiej. Liczy się jakość, rzetelność oraz regularność tworzenia i publikacji.
od 2 do 6 razy w miesiącu
Napisz do mnie wiadomość i powiedz, czego konkretnie potrzebujesz. Z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania i ustalimy indywidualne warunki naszej współpracy.
Pisaniem zajmuję się od dziecka. Copywritingiem – od ponad 7 lat. Uczestniczyłem w setkach projektów, ale wciąż ekscytuje mnie myśl o kolejnych. Uwielbiam bawić się słowami. Jako człowiek używam ich, aby wyrażać siebie. Jako copywriter – robię z nich użytek dla moich klientów, którzy chcą z sukcesem budować firmy i marki w Internecie.