Oryginalne logo Tomasz Bruch Copywriting

Artykuły, poradniki i blogi – perpetuum mobile sklepu i strony internetowej

Wiele stron i sklepów to „wymarłe miejsca”, które zapomniały, jak ważna jest treść i rozmowa. Właśnie do tego służy blog. Artykuły i poradniki są komunikacyjnym pomostem pomiędzy marką (osobistą lub firmową) a odbiorcami: edukują, informują, prezentują ofertę, przekazują wartość i budują zaufanie. Pomogę Ci stworzyć miejsce w Internecie, które będzie tętniło życiem.

Zobacz, jak mogę Ci pomóc!

Tło headera dla usługi - Artykuły blogowe i poradniki

Zamiast karykatury, twórz blogową wartość. Szanuj i inspiruj czytelników!

Era blogów nie przeminęła, tylko ewoluowała. I bardzo dobrze! Tworzenie artykułów tylko „pod SEO”, jest karykaturą pisania. Znasz to uczucie, gdy chcesz dowiedzieć się, kiedy jest niedziela handlowa, ale zanim poznasz odpowiedź, musisz „przekopać się” przez bezużyteczną treść? Na szczęście to się zmienia. Czasy cwaniaków, którzy pisali tandetne teksty, sztucznie wypełnione frazami kluczowymi, dobiegają końca. Artykuły i poradniki zaczynają pełnić funkcję, do której zostały stworzone: jako narzędzie komunikacji z odbiorcami, przekazywania wiedzy, pozycjonowania strony i budowania marki (osobistej lub firmowej) w Internecie.

 

Blog jest darmowym napędem strony i sklepu internetowego. Rzetelnie napisany poradnik, pracuje na Twoją pozycję przez wiele miesięcy (np. generuje ruch organiczny, przyciąga nowych klientów, edukuje, buduje wizerunek i zaufanie, promuje ofertę). Ponadto jeden artykuł możesz zamienić w kilka postów w social mediach. Skuteczny artykuł realizuje wiele różnych celów: biznesowych, sprzedażowych, wizerunkowych czy komunikacyjnych. Pokażę Ci, jak wykorzystać prawdziwy potencjał bloga.

Skontaktuj się ze mną!

Pozycjonowanie strony, budowa marki i sprzedaż za pomocą artykułów blogowych
Białe logo Tomasza Brucha Copywritera

Nie wybieraj copywritingu w ciemno. Zobacz moje portfolio!

Przekonaj się, jak skuteczny może być copywriting SEO w realizowaniu celów, budowaniu marki i rozwijaniu strony. Realne efekty i teksty, które działają – sprawdź moje dotychczasowe realizacje!

Zobacz portfolio!

Copywriting bez lania wody

Proste odpowiedzi na konkretne pytania. Tego szukasz, prawda?

ILE KOSZTUJE NAPISANIE ARTYKUŁU?

Większość artykułów i poradników, które napisałem dla moich klientów, wyceniłem właśnie w tym przedziale. To orientacyjna kwota. Na ostateczną cenę wpływa m.in.: długość, złożoność tematu oraz przeznaczanie i charakter treści. 

od 175 zł do 300 zł netto

Poznaj indywidualną wycenę!

JAKA JEST DŁUGOŚĆ PORADNIKÓW?

Podana liczba dotyczy znaków ze spacjami. Dla porównania standardowa strona A4 zawiera około 2700 znaków ze spacjami. Od długości tekstu o wiele ważniejsza jest jednak wartość, merytoryka oraz realizacja założonych celów. 

od 7000 do 12000 zzs

Dowiedz się więcej!

ILE TRWA NAPISANIE PORADNIKA?

Niektóre artykuły tworzę w ciągu jednego poranka. Inne wymagają kilku popołudni. Czas pracy obejmuje nie tylko pisanie, ale również research, zdobywanie materiałów, analiza rynku, dobór fraz kluczowych i wiele innych czynników.

od 1 do 4 dni roboczych

Poznaj szczegóły!

JAK CZĘSTO PUBLIKOWAĆ NA BLOGU?

Taką częstotliwość wybiera większość moich klientów. Osobiście rekomenduję publikację 1-2 artykułów w tygodniu. Więcej nie znaczy lepiej. Liczy się jakość, rzetelność oraz regularność tworzenia i publikacji.

od 2 do 6 razy w miesiącu

Skontaktuj się ze mną!

Białe logo Tomasza Brucha copywritera

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Chcesz poznać więcej szczegółów?

Napisz do mnie wiadomość i powiedz, czego konkretnie potrzebujesz. Z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania i ustalimy indywidualne warunki naszej współpracy.

Napisz do mnie!

Tomasz Bruch – Copywriter SEO

Pisaniem zajmuję się od dziecka. Copywritingiem – od ponad 7 lat. Uczestniczyłem w setkach projektów, ale wciąż ekscytuje mnie myśl o kolejnych. Uwielbiam bawić się słowami. Jako człowiek używam ich, aby wyrażać siebie. Jako copywriter – robię z nich użytek dla moich klientów, którzy chcą z sukcesem budować firmy i marki w Internecie.