Co chciałbyś o mnie wiedzieć?
Od 7 lat jestem copywriterem. Najpierw działałem jako freelancer. W 2022 roku założyłem własną firmę. W międzyczasie wydałem własną powieść młodzieżową. Napisałem kilka książek oraz tysiące tekstów dla moich klientów.
Studia psychologiczne rzuciłem po pierwszym roku (mimo uzyskanego stypendium naukowego) i skupiłem się na pisaniu. Nie mam formalnego wykształcenia, które mogłoby wspierać mój copywriting. Jestem samoukiem. Od początku samodzielnie uczę się, jak skutecznie pisać, pozycjonować strony i pomagać moim klientom. Robię to poprzez kursy, szkolenia, praktykę i zgłębanie teorii. Nie uważam, że dobry copywriter musi mieć ukończone studia. Liczy się, jakim jesteś specjalistą, co sobą reprezentujesz i czy skutecznie pomagasz klientom. A to wychodzi mi naprawdę dobrze!
Choć mam 27 lat, czasami czuję się jak weteran rynku pracy (w porównaniu do moich rówieśników). Zajmuję się copywritingiem od 7 lat. W trakcie pracy wyspecjalizowałem się i poszerzyłem swoje horyzonty o SEO oraz content marketing. W tym czasie pomogłem setkom marek i firm: mniejszych i większych (z różnych branż). Napisałem tysiące artykułów, postów, poradników, esejów, tekstów reklamowych i treści, a także kilka książek, które zostały wydane.
Jeśli napiszę, że „mam lekkie pióro”, „skutecznie pozycjonuję strony”, „potrafię wejść do głowy odbiorców, świetnie odczytując ich potrzeby” albo „umiem opowiadać historie i jestem kreatywny”, uwierzysz mi? Właśnie dlatego nie lubię pisać o umiejętnościach, bo pisanie to za mało – potrzebne są konkretne efekty i przykłady. Te natomiast możesz zobaczyć albo w moim portfolio, albo na tej stronie, albo podejmując ze mną współpracę.
Copywriting wyposażył mnie w ogromną wiedzę ogólną oraz umiejętności, jak ją zdobywać i robić skuteczny research. Rano tworzę opisy damskich biustonoszy, po południu przygotowuję poradnik o żelazie w diecie roślinnej, a wieczorem piszę eseje, opowiadania albo notuję w dzienniku. Całkiem różnorodnie, prawda? Choć nie ma zbyt wielu tematów, których bym się nie podjął, najlepiej i najpewniej czuję się, gdy tworzę treści, dotyczące: psychologii, biznesu, mody, marketingu, podatków, finansów, dietetyki, zdrowia, nowych technologii oraz aktywności fizycznej.
Pisanie daje mi poczucie swobody i wolności. Między innymi dlatego tak bardzo lubię i specjalizuję się w tworzeniu dłuższych form: artykułów, poradników, ebooków, książek i dokumentów strategicznych. Mogę wtedy puścić wodze i zanurzyć się w świecie słów (w ramach ustalonego celu, formy czy potrzeb).
Nie zanudziłem Cię? Dalej czeka na Ciebie jeszcze trochę tekstu (o twórczości, publikacjach i moim życiu poza copywritingiem), ale nie musisz go czytać. Równie dobrze już teraz możesz przejść do mojej oferty i dowiedzieć się o niej więcej albo po prostu do mnie napisać.
Dzięki, że tu zajrzałeś!
Pierwsze opowiadanie napisałem w wieku 6 lat. To wtedy pojawiła się we mnie myśl, że „chciałbym się tym zajmować, gdy dorosnę”. Od tamtej pory napisałem mnóstwo tekstów: opowiadań, esejów i książek. Choć większość z nich zniknęła „w szufladzie” (i mam nadzieję, że nigdy z niej nie wyjdzie!), to jednak od kilkunastu lat szlifuję swoje umiejętności: nie tylko w zakresie pisania, ale przede wszystkim opowiadania historii i bawienia się słowami.
Niektóre z moich publikacji możesz samodzielnie sprawdzić i przeczytać! Opublikowałem ponad 150 artykułów i esejów na portalu Worldmaster, wydałem własną powieść młodzieżową, piszę teksty na swojego bloga, a oprócz tego – napisałem 4 książki dla moich klientów, które trafiły do tysięcy czytelników, zbierając bardzo pozytywne recenzje. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w moim portfolio.
Mój stosunek do pisania jest bardzo prosty: nie zawsze będę copywriterem, ale wiem, że zawsze będę pisał.
Na portalu Worldmaster opublikowałem 150 artykułów na temat: zdrowia, rozwoju osobistego, diety oraz stylu życia. W ostatnich latach publikuję natomiast eseje, które stały się dla mnie jedną z ulubionych form literackich i wyrażania siebie. Zwróć uwagę, że większość z opublikowanych tekstów powstała na początku mojej przygody z copywritingiem i pisaniem. Możesz w ten sposób dostrzec, jak zmienił się i ewolulował mój styl tworzenia.
Życie poza pracą i copywritingiem
Praca nie powinna zajmować całego życia, nawet jeśli jest pasją.
Moją codzienność wypełnia bieganie po górach i lasach, czytanie książek oraz edukacja w zakresie ruchu, dietetyki, finansów i inwestowania. Z niecierpliwością czekam na weekendowe wyścigi Formuły 1, zastanawiając się, czy Max Verstappen znowu zrobi coś niesamowitego, czy może jednak szalonego? Oprócz tego dużo piszę, czasami gram w szachy, piję sporo kawy, praktykuję jogę, sprzątam mieszkanie (uwielbiam porządek), gotuję, piekę ciasta i żyję – w otoczeniu partnerki, rodziny i przyjaciół.
Copywriting jest częścią mojej rzeczywistości.
Marzę, aby treści, które tworzę, zbliżały ludzi. Wiem, że moje podejście nie trafia do każdego. To normalne. Nie chcę za wszelką cenę przekonywać Cię, że warto wybrać moje usługi. Pokazuję Ci, kim jestem, co oferuję i co sobą reprezentuję, a ostateczna decyzja należy do Ciebie. Pamiętaj jednak, że Twoja wiadomość nie musi dotyczyć copywritingu.
Być może chcesz podyskutować, dlaczego Max Verstappen nie jest jednym z najlepszych kierowców w historii (uważam, że jest)? Albo chcesz poznać trasy biegowe w Tatrach, które polecam (jest ich sporo)?
Możesz do mnie po prostu napisać. Lubię poznawać ludzi i rozmawiać. Pomagać można na wiele sposobów – copywriting to tylko jeden z nich.
Do usłyszenia!
Opisz, czego potrzebujesz, jaki cel chcesz osiągnąć albo co Cię frustruje i z czym się zmagasz. Z przyjemnością Cię wysłucham i pomogę najlepiej, jak umiem.
Co mogę dla Ciebie zrobić?
Wypełnij formularz albo napisz do mnie maila
bruchtomasz@gmail.com
Pisaniem zajmuję się od dziecka. Copywritingiem – od ponad 7 lat. Uczestniczyłem w setkach projektów, ale wciąż ekscytuje mnie myśl o kolejnych. Uwielbiam bawić się słowami. Jako człowiek używam ich, aby wyrażać siebie. Jako copywriter – robię z nich użytek dla moich klientów, którzy chcą z sukcesem budować firmy i marki w Internecie.