Jeśli chcesz rozwijać stronę, zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym albo mieć więcej czytelników na blogu, zacznij mówić do ludzi autentycznym językiem. Zapomnij o hasłach, które przypominają komunikaty, wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Tworzę strategie, artykuły, poradniki i posty, a także przygotowuję treści, które pozwalają wybić się ponad konkurencję i marketingowy szum. Pomogę Ci dotrzeć do osób, które będą zainteresowane tym, co robisz i oferujesz.
Czasy, w których do pozyskania klientów, wystarczyło mieć stronę internetową i dobrą ofertę, dawno minęły. Obecnie żyjemy w świecie, gdzie na każdym kroku zalewają nas reklamy i oferty „najlepszych produktów i usług”. Jeśli chcesz rozwijać swoją internetową działalność w 2025 roku, zacznij mówić do klientów szczerze i autentycznie. Tylko w ten sposób możesz dać im coś, czego nie ma im nikt inny: siebie i unikalną wartość.
W ramach content marketingu, tworzę strategie i treści, które przyciągają właściwych ludzi, budują z nimi relację i owocują realnymi wynikami (np. większym ruchem na stronie, wyższą sprzedażą produktów, pozytywnymi opiniami usług). Nie oferuję „magicznej recepty na sukces”. Proponuję Ci skuteczny content marketing, który zadba o Twoją markę poprzez perswazyjne treści, realną wartość i szczere relacje z odbiorcami.
Zobacz, ile możesz zyskać, wybierając autentyczne treści i budowanie relacji z klientami. Daję Ci prawdziwy content marketing z realnymi efektami. Sprawdź moje dotychczasowe realizacje!
Obejmuje m.in.:
Tworzenie poradników i artykułów blogowych zoptymalizowanych pod SEO (research, analiza, storytelling).
Tworzenie artykułów sponsorowanych na zewnętrzne portale.
Redagowanie treści blogowych.
Opracowywanie strategii, kalendarza oraz harmongramu publikacji.
Testowanie i analiza skuteczności publikacji (CTR, zaangażowanie).
Zaznacz swoją pozycję na rynku, zyskaj klientów i zwiększ ruch na stronie.
Obejmuje m.in.:
Przygotowywanie książek i e-booków, które budują pozycję na rynku oraz angażują czytelników.
Redakcja i optymalizacja treści edukacyjnych.
Planowanie spójnej struktury i layoutu materiałów.
Dostosowanie języka treści do grupy docelowej.
Materiały promocyjne i konsultacje.
Edukuj, buduj zaufanie, twórz ekspercką markę i zwiększaj sprzedaż.
Obejmuje m.in.:
Optymalizacja istniejących treści pod kątem SEO.
Pisanie nowych, zoptymalizowanych treści dla stron internetowych i blogów.
Dobór odpowiednich słów kluczowych i ich implementacja w treściach.
Audyt SEO i analiza treści w celu zwiększenia widoczności i zaangażowania.
Analiza wyników (m.in.: CTR, CPC, pozycje w Google) i dostosowanie strategii.
Zajmuj wysokie pozycje w Google
i buduj relacje z odbiorcami.
Obejmuje m.in.:
Treści na strony i sklepy internetowe (np. opisy produktów, podstrony ofertowe).
Treści SEO, które wpływają na pozycjonowanie strony i zwiększają jej widoczność w Google.
Stosowanie języka korzyści.
Budowanie narracji i opowiadanie historii.
Spójną strategię, która wpływa na rozwój strony lub sklepu.
Docieraj do klientów poprzez treści, które niosą wartość i przekaz.
Obejmuje m.in.:
Tworzenie postów w mediach społecznościowych (np. Instagram, Facebook, LinkedIn).
Przygotowywanie strategii content marketingowych (analiza, kalendarz publikacji, wytyczne, monitoring).
Case studies i raporty branżowe (opracowania, prezentacja wyników).
Analizy rynku, branży i konkurencji.
Konsultacje oraz doradztwo.
Spójny i skuteczny copywriting dla Ciebie.
Napisz do mnie wiadomość i powiedz, czego konkretnie potrzebujesz. Z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania i ustalimy indywidualne warunki naszej współpracy.
*Koszt moich usług zależy od zakresu zlecenia, szczegółów współpracy i Twoich indywidualnych potrzeb oraz celów. Skontaktuj się ze mną i napisz, czego oczekujesz, a przygotuję szczegółową wycenę w ciągu 24 godzin. Wystawiam faktury VAT!
Pisaniem zajmuję się od dziecka. Copywritingiem – od ponad 7 lat. Uczestniczyłem w setkach projektów, ale wciąż ekscytuje mnie myśl o kolejnych. Uwielbiam bawić się słowami. Jako człowiek używam ich, aby wyrażać siebie. Jako copywriter – robię z nich użytek dla moich klientów, którzy chcą z sukcesem budować firmy i marki w Internecie.