Pisać może każdy, ale nie wszyscy robią to skutecznie. Copywriting pozwala dobierać słowa w taki sposób, aby zachęcały do działania i realizowały określony cel. Stawiam na autentyczność. Tworzę treści na strony, artykuły i poradniki, newslettery i reklamy, a także rozwijam sklepy internetowe i pozycjonuję strony. Używam słów, które zbliżają do klientów i niosą wartość. Łączę kreatywność i emocje z realnymi efektami.
Internet jest przesiąknięty „marketingowym bełkotem” i komunikatami, wygenerowanymi przez sztuczną inteligencję. Zetknąłem się z tysiącami tekstów i naprawdę widziałem wiele pustych słów, za którymi nie stoi żadna wartość. Odnoszę wrażenie, że większość stron internetowych brzmi dokładnie tak samo: różni się jedynie nazwa, oferta i kolorystyka. Jestem tym zmęczony, a Ty?
Mógłbym teraz napisać: „Tworzę treści, które sprzedają 24/7” albo „Ze mną oszczędzasz czas i pieniądze”, tylko że to nie jest w moim stylu. Internet tonie w takich frazesach. Dla mnie liczy się autentyczność, jakość i realna wartość. Nie jestem copywriterem, schowanym za ładnymi słowami bez znaczenia. Tworzę treści, łączące kreatywność, emocje i zabawę słowem z technicznymi danymi, i strategią. Jeśli to Cię przekonuje, porozmawiajmy.
Przekonaj się, jak skuteczny może być copywriting SEO w realizowaniu celów, budowaniu marki i rozwijaniu strony. Realne efekty i teksty, które działają – sprawdź moje dotychczasowe realizacje!
Obejmuje m.in.:
Skuteczne treści na stronę główną (np. nagłówki, CTA, prezentacja usług).
Treści na podstrony ofertowe, opis „o mnie”/„o firmie”, FAQ i pozostałe.
Artykuły blogowe.
Optymalizację SEO.
Treści, które wspierają autorytet, wizerunek i storytelling marki.
Zrób dobre wrażenie na klientach i zamów treści na stronę internetową.
Obejmuje m.in.:
Perswazyjne opisy produktów i usług, które przyciągają uwagę i pozycjonują sklep w Google.
Przekonujące opisy kategorii i kolekcji.
Artykuły, promujące sklep internetowy.
Treści do e-commerce, wykorzystujące język korzyści oraz USP.
Optymalizację SEO.
Użyj treści i przekonaj klientów do zrobienia zakupów w Twoim sklepie.
Obejmuje m.in.:
Artykuły blogowe, zoptymalizowane pod SEO, język marki i potrzeby klientów.
Analiza słów kluczowych i ich implementacja w treści.
Treści eksperckie, poradniki, case study, e-booki, infografiki i pozostałe.
Strategie content marketingowe.
Redakcja i aktualizacja istniejących treści
Buduj autoryet marki i zwiększaj ruch organiczny na swojej stronie.
Obejmuje m.in.:
Tworzenie treści SEO (np. artykuły blogowe, opisy produktów i usług).
Budowa i optymalizacja struktury strony internetowej.
Analiza i wybór słów kluczowych.
Audyt SEO strony i opracowanie skutecznej strategii.
Tworzenie meta-tagów.
Zyskaj lepsze pozycje w Google i zwiększ widoczność oferty.
Obejmuje m.in.:
Teksty reklamowe i sprzedażowe (np. hasła reklamowe do kampanii Google Ads lub Facebook Ads).
Treści do mediów społecznościowych (posty, grafiki, strategia).
Newslettery i e-mail marketing.
Informacje prasowe.
Case studies i referencje.
Skutecznie treści dopasowane do Twoich potrzeb.
*Koszt moich usług zależy od zakresu zlecenia, szczegółów współpracy i Twoich indywidualnych potrzeb oraz celów. Skontaktuj się ze mną i napisz, czego oczekujesz, a przygotuję szczegółową wycenę w ciągu 24 godzin. Wystawiam faktury VAT!
Napisz do mnie wiadomość i powiedz, czego konkretnie potrzebujesz. Z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania i ustalimy indywidualne warunki naszej współpracy.
Pisaniem zajmuję się od dziecka. Copywritingiem – od ponad 7 lat. Uczestniczyłem w setkach projektów, ale wciąż ekscytuje mnie myśl o kolejnych. Uwielbiam bawić się słowami. Jako człowiek używam ich, aby wyrażać siebie. Jako copywriter – robię z nich użytek dla moich klientów, którzy chcą z sukcesem budować firmy i marki w Internecie.