PODATKI | FINANSE | BIZNES
BUDUJĘ ZAUFANIE I ZAMIENIAM SŁOWA W ZYSK
Od lat pomagam firmom z branży finansowej, podatkowej i rachunkowej w realizowaniu ich celów biznesowych za pomocą angażujących, efektywnych i wartościowych treści. Słowa tworzą komunikację i wartość, która procentuje stabilnym ruchem organicznym, rozpoznawalnością i lojalnością klientów. Oferuję rozwiązania, które przynoszą realne korzyści biznesowe.
Wiem, że w Państwa branży zaufanie i rzetelność to podstawa. Właśnie dlatego precyzyjnie dobieram słowa, aby zamieniać skomplikowane zagadnienia w przystępne, zrozumiałe i skuteczne komunikaty, które budują pozycję eksperta, pozyskują nowych klientów i nawiązują trwałe relacje z odbiorcami. Moje wsparcie dotyczy copywritingu, content marketingu i SEO.
TOMASZ BRUCH
COPYWRITING 2025
Tworzę treści, które nie są frazesami i „wydmuszkami”. Używam słów, które zbliżają do ludzi, budują wartość oraz relacje, opowiadają historię oraz tworzą silne marki w Internecie. Oprócz tego optymalizuję SEO i pozycjonuję, rozwijając ruch organiczny.
Udana komunikacja polega na wzajemnym zrozumieniu. Zamieniam skomplikowane zagadnienia podatkowe, biznesowe czy finansowe w klarowne i wartościowe poradniki, newslettery i ebooki. Tworzę treści, które budują autorytet i zaufanie odbiorców.
Strona internetowa potrzebuje treści, aby przekazać wartość, opowiedzieć historię i zachęcić odbiorców do wykonania określonych celów. Dobieram odpowiednie słowa i efektywnie optymalizuję teksty, aby zwiększać konwersję, poprawiać UX i budować ruch organiczny.
Wysoka pozycja strony w wynikach Google zwiększa widoczność, buduje ruch organiczny i przyciąga nowych klientów. Pozycjonuję strony internetowe poprzez m.in.: dobór słów kluczowych, wartościowe treści, optymalizację nagłówków czy linkowanie wewnętrzne.
Przygotowuję angażujące posty na różne platformy (np. Linkedin, Facebook, Instagram), które zbliżają do odbiorców i poszerzają bazę klientów. Wykorzystuję social media do edukowania, rozwijania marki, angażowania odbiorców i pozyskiwania darmowego ruchu na stronę.
Wykorzystuję umiejętności z zakresu content marketingu, aby planować skuteczne strategie (np. komunikacyjne, marketingowe, biznesowe), które rozwijają firmy, wyróżniają się na tle konkurencji, trafiają do odpowiednich ludzi i pozyskują nowych klientów.
Klient, zanim skorzysta z usług księgowych, podatkowych czy finansowych, najpierw musi zaufać i poczuć się pewnie. Aby zadbać o jego komfort, potrzebne są słowa: szczere i autentyczne. Treści budują relacje, które są fundamentem każdego biznesu. Bez relacji nie ma wydajnych zespołów i zaufanych klientów. Używam słów, za którymi stoi wartość i które celnie trafiają w potrzeby odbiorców. Łączę copywriting, content marketing i SEO, aby tworzyć dla Państwa skuteczne treści, które generują realne korzyści.
DŁUGOTERMINOWY I STABILNY WZROST
PRZEWAGA NAD KONKURENCJĄ
POPRAWA WIDOCZNOŚCI W GOOGLE
BUDOWA ZAUFANIA I POZYCJI EKSPERTA
WIĘCEJ WARTOŚCIOWYCH LEADÓW
ROZWÓJ FIRMY I WIĘKSZA SATYSFAKCJA
PROJEKT #1
Od 5 lat współpracuję z biurem rachunkowym Trasted. Razem przeszliśmy drogę od rozwijania działalności, aż po budowę silnej pozycji na rynku wrocławskim i krajowym. Zakres potrzeb, celów oraz moich zadań zmieniał się w czasie. Aktualnie wspieram Trasted w zakresie tworzenia postów i eksperckich poradników, optymalizacji SEO oraz opiekuję kampaniami Google Ads.
Budowa marki w Internecie od podstaw (strona internetowa i social media).
Rozwój biura rachunkowego i pozyskiwanie nowych klientów.
Budowanie pozycji eksperta w branży (rynek lokalny i krajowy).
Zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez SEO.
Przekazywanie wiedzy i budowa zaufania wśród odbiorców.
Przygotowanie treści na stronę internetową (m.in.: strona główna, podstrony ofertowe, opis o firmie).
Przygotowanie i opublikowanie ponad 55 poradników na blogu.
Regularna aktualizacja treści blogowych (np. w wyniku zmian prawnych).
SEO i pozycjonowanie strony (m.in.: struktura linkowania, analiza fraz kluczowych, tworzenie i optymalizacja meta tagów oraz nagłówków).
Utworzenie ponad 550 postów z grafikami na Facebooka o tematyce podatkowej, finansowej, księgowej i biznesowej.
Przygotowanie, opieka i optymalizacja kampanii Google Ads, która wspiera działania SEO i budowę ruchu organicznego.
Stabilny ruch organiczny na stronie (od 6 000 do 10 000 miesięcznie).
Szczytow wartość ruchu organicznego na poziomie 35 000 (marzec 2025).
Ponad 1200 fraz kluczowych w TOP50 wyników wyszukiwania Google.
Pozycje w TOP10 wyników wyszukiwania Google dla tak kluczowych fraz, jak: „najniższa krajowa 2025”, „podatek liniowy 2025” czy „pomysł na biznes”.
O 1 stycznia 2025 r. linki do witryny biura rachunkowego Trasted zostały zobaczone 4 miliony razy przez użytkowników w Google.
Ponad 4 000 obserwatorów strony na Facebooku.
Podstrona ofertowa: „Doradztwo podatkowe”.
Poradnik: „Składka zdrowotna: proste odpowiedzi na trudne pytania”.
Dzięki wdrożonym działaniom i strategiom, biuro rachunkowe Trasted zyskało stabilne źródło darmowego ruchu na stronie internetowej. Efektem było znaczące wzmocnienie pozycji firmy na rynku księgowym i podatkowym, co przełożyło się na stały rozwój biznesu oraz pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednio z Google. Regularne tworzenie skuteczny treści pozwoliło również wyprzedzić konkurencję. Ponadto wzmocnił się wizerunek biura rachunkowego, co zaowocowało zbudowaniem zaufania i lojalności klientów oraz trwałymi i pozytywnymi relacjami z odbiorcami.
PROJEKT #2
Care&C to polskie biuro rachunkowe w Danii, z którym współpracuję od 3 lat. Zajmuję się tworzeniem różnorodnych treści (np. artykułów, newsletterów, ebooków), oferując pełną obsługę w zakresie copywritingu. Ponadto jestem również wsparciem strategicznym. W realizowaniu projektów wykorzystuję także umiejętności językowe (poprawna polszczyzna, zabawa słowem, kreatywność).
Odświeżenie komunikacji, strategii marketingowej i wizerunku marki.
Zwiększenie rozpoznawalności wśród polskich firm i osób prywatnych, już będących w Danii lub dopiero rozważających wyjazd z Polski.
Budowanie pozycji na rynku polskich biur rachunkowych w Danii.
Precyzyjna komunikacja z polskimi klientami
Edukacja i pozyskanie nowych klientów.
Zachowanie wizerunku i wartości rodzinnego biura rachunkowego, które ułatwia pracę i życie w Danii.
Tworzenie rozbudowanych treści na stronę internetową (m.in.: strona główna, podstrony ofertowe, instrukcje, poradniki).
Napisanie e-booka na temat życia i pracy w Danii (np. kwestie prawne, podatkowe,finansowe, a także różnice kulturowe czy raporty ekonomiczne).
Wsparcie w bieżących sprawach i codziennym funkcjonowaniu firmy.
Opracowywanie strategii content marketingowej, komunikacyjnej i SEO.
Pomoc w tworzeniu treści na social media.
Przygotowanie m.in.: struktury adresów URL i linkowania, meta tagów i CTA.
Ścisła współpraca z dyrektorem i współwłaścicielem biura rachunkowego.
Zbudowanie nowoczesnej odsłony biura Care&C w Internecie.
Wzrost klientów z sektora firm i spółek (także dzięki nowym treściom na stronie internetowej).
Rozbudowanie oferty, która rozszerza zakres kompetencji.
Optymalizacja i automatyzacja codziennych zadań oraz procesów.
Umocnienie pozycji na duńskim rynku, jako „najlepszego biura rachunkowego dla Polaków w Danii”.
Podstrona ofertowa: „Doradztwo biznesowe i podatkowe”.
Podstrona ofertowa: „Zakładanie firm i spółek w Danii”.
Przedstawienie biura rachunkowego Care&C (historia, zespół, wartości).
Poradnik: „Podatki w Danii dla pracowników”.
Instrukcja dla klientów: „Jak przekazywać dokumenty do księgowości?”.
Ponad 3-letnia współpraca sprawiał, że biuro rachunkowe Care&C skutecznie dopasowało swoją ofertę do realiów i potrzeb klientów z Polski, co pozwoliło na poprawę jakości komunikacji z polskimi klientami. Efektem jest znaczący rozwój działalności i stabilny wzrost firmy. Biuro rachunkowe Care&C wyróżnia się innowacjami w wielu obszarach (np. komunikacji, edukacji odbiorców, przekazywania wiedzy). To wszystko przyczyniło się do większej rozpoznawalności firmy wśród Polaków oraz polskich firm i spółek.
JAK MOGĘ PAŃSTWU POMÓC?
Pisanie jest moją pasją od dzieciństwa. Marketingiem internetowym zajmuję się natomiast od 7 lat. W tym czasie przygotowałem tysiące tekstów, zrealizowałem setki projektów, napisałem kilka książek i ebooków, a także przestudiowałem mnóstwo opracowań z różnorodnych dziedzin.
Zagadnienia biznesowe, finansowe, podatkowe, inwestycyjne, ekonomiczne i księgowe są mi jednak szczególnie bliskie. Interesuję się nimi nie tylko z racji zawodowych, ale również prywatnych. W wolnych chwilach czytam poradniki i opracowania, śledzę wypowiedzi ekspertów, studiuję raporty, słucham podcastów oraz przyswajam branżową literaturę. Dzięki temu jestem copywriterem, który łączy w sobie wiedzę, umiejętności i doświadczenie, mogące przyczynić się do rozwoju Państwa firmy i działalności w branży podatkowej, księgowej oraz finansowej.
Jeśli więc są Państwo zainteresowani moim wsparciem lub mają pytania, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy. Z przyjemnością wysłucham Państwa potrzeb, udzielę odpowiedzi i sprawdzimy, co mogę dla Państwa zrobić. Do usłyszenia!
DZIĘKUJĘ ZA POŚWIĘCONY CZAS.
TERAZ POROZMAWIAJMY O PAŃSTWA POTRZEBACH!
bruchtomasz@gmail.com
665 999 869
www.tomaszbruch.pl
@tomaszbruch
Pisaniem zajmuję się od dziecka. Copywritingiem – od ponad 7 lat. Uczestniczyłem w setkach projektów, ale wciąż ekscytuje mnie myśl o kolejnych. Uwielbiam bawić się słowami. Jako człowiek używam ich, aby wyrażać siebie. Jako copywriter – robię z nich użytek dla moich klientów, którzy chcą z sukcesem budować firmy i marki w Internecie.