bruchtomasz@gmail.com
W czym mogę Ci pmóc?
Planuję i przygotowuję unikalne treści na dowolny temat
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś? Chcesz poznać więcej szczegółów oferty?
Napisz do mnie wiadomość i powiedz, czego konkretnie potrzebujesz.
Odezwę się do Ciebie i ustalimy indywidualne warunki naszej współpracy!
Artykuły blogowe to moja specjalność. Planuję oraz przygotowuję unikalne i kreatywne treści na blogi firmowe, sklepy internetowe, zewnętrzne portale, social media i inne miejsca, na których zależy moim klientom. Uwielbiam tę formę, ponieważ daje ona mnóstwo możliwości: edukuje czytelników, pomaga klientom, skutecznie pozycjonuje strony, przedstawia produkt lub usługę, buduje wizerunek marki w Internecie, informuje o istotnych wydarzeniach, a nawet sprzedaje. Trudno wyobrazić sobie skuteczne działania content marketingowe bez dobrze zaplanowanych i napisanych artykułów. Oprócz tego, że tworzę różnego rodzaju artykuły na dowolne tematy, to również dbam o ich odpowiednią optymalizację SEO!
Od 30 zł/1000 zzs*
Od 45 zł/1000 zzs*
* Podane kwoty są cenami netto za tekst o objętości 1000 znaków ze spacjami. Wycenę traktuj w kategoriach orientacyjnych. Ostateczna cena będzie bowiem dostosowana do indywidualnych warunków naszej współpracy. Wystawiam faktury VAT!
Cena zależy od
wybranej usługi
Od 65 zł/1000 zzs*
Zajmuję się również pisaniem recenzji, sprawozdań, publikacji dziennikarskich, artykułów sponsorowanych i pozostałych form tekstowych.
Artykuły specjalistyczne to wysoce merytoryczne teksty. Do ich napisania wymagana jest fachowa wiedza, którą zdobywam w procesie wnikliwego researchu. Tego rodzaju artykuły są kierowane zarówno do ekspertów oraz specjalistów w danej branży, jak i wyselekcjonowanej społeczności, zainteresowanej danym tematem. Te artykuły mogą być publikowane zarówno w specjalistycznych czasopismach, na branżowych portalach, jak i na blogach firmowych.
Artykuły zaawansowane to bardziej merytoryczne teksty, które wymagają znajomości danej branży oraz większego researchu. Cechują się głębszym poruszeniem danego tematu, a także szerszym spojrzeniem na dane zagadnienie. Odbiorcami są zazwyczaj określone grupy, z którymi marka chce się komunikować.
Artykuły standardowe są idealne do porannej kawy, popołudniowego ciastka i wieczornego odpoczynku. Charakteryzują się uniwersalnym językiem bez trudnego, fachowego słownictwa. Dostosowane są do szerokiego grona odbiorców. Zagadnienia są przedstawiane w taki sposób, żeby wszyscy mogli je zrozumieć.